Osobní odběr v centrále
- Osobní odběr je možný v Praze 10, Za zahradami 391, v centrále společnosti.
- Uhradit osobní odběr můžete online kartou přostřednictvím brány GoPay, v hotovosti nebo platební kartou na místě.
- Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
- Doba uložení objednávky je maximálně 1 týden.
- Zdarma při nákupu nad 2.000 Kč, jinak cena 119 Kč, dobírka + 20 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne. Před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku 277 002 360.
- Zdarma při nákupu nad 2.000 Kč, jinak cena za dopravu: 109 Kč, dobírka 35 Kč
- Zboží je je doručeno prostřednictvím České pošty.
- Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.
- V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky.
- Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním online kartou přes platební bránu GoPay
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, můžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a Českou poštou. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Zdarma při nákupu nad 2.000 Kč, jinak cena 67 Kč, dobírka + 20 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím služby Zásilkovna
- Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne.
- Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo a email.
- Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky pokud zjistíte poškození.
Tým PROFISKIN.cz